Inget blodomlopp

måndag 21/5 = handledning
 
Så var det ny vecka, och tiden rusar fram. Näst sista veckan på terminen. När hände det?
Idag träffade jag exjobbarna, de två som är kvar.
De kommer säkert att bli klara, även om texterna är under bearbetning.
Deltidspensionären var hemma och hade lagat mat när jag kom.
Båda recepten ur senaste Mer Smak (5 - 2018).
 
tisdag 22/5 = blandat bandat
 
Mest stvl idag.
Började läsa uppsaterna för att ge lite feedback.
Hann den ena, som jag scannade och mailade till författaren.
Den andra fick jag ta hem och har jobbat igenom nu på kvällen.
Mycket hjälp da'?!
 
Benet känns nu mycket bättre. Nästan, men bara nästan, bra.
Idag gick Blodomloppet :-(
Fem år i rad har Brudarna och mamma deltagit, men inte i år.
Första året (2013), skrev jag följade i blogginlägget:
Samma problem som hela våren,
muskulärt trött från första hundringen.
Verkar bekant på något sätt.
I år var det ny sträckdragning. Loppet gick inne i stan.
Om man ska se något positivt med utebliven start, så är det ju att stadslopp har fler åskådare, dvs. fler som ser hur patetisk man ser ut. Det slapp jag.
Ska nog testa att springa innan jag ska till fysioterapeuten på fredag.
Då vet jag ju om det gått över eller ej :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0