Benet då?

torsdag 3/5 = nästan inget inbokat, vad gör man då?
 
På förmiddagen kom kollegan förbi och vi bokförde våra poäng i tentamensprotokollet.
Nu kan kollegan #3 ta över och rätta sina 3*48 uppgifter and then we are done!
Bortsett från att det bara är att börja fundera på uppgifter till nästa tenta.
En av de tenterande hade skrivit ett litet meddelande till "rättaren":
Kul med lite kommunikation tycker jag.
I förmiddagslugnet satte jag igång med att röja på rummet.
Kolla upp att saker jag lovat var gjorda och slängde komihåglapparna för dessa.
Hade två inbokade samtal på eftermiddagen, båda av positiv karaktär.
När jag skulle dra hem kom jag på att det var dags att ta hem den stora volym garn jag fått av min snälla Kollega.
Det var en hel del kan jag säga.
Mestadels nya färger i min pannlappspalett.
Tidigare i veckan köpte jag tulpaner igen.
Skam den latis som ger sig.
Trots att de inte kom från kåmpe den här gången, gick det som vanligt.
Man skulle kunna tolka det som att latheten bedrar visheten...
Efter middage/kaffe, fick jag ett superil och lagade lunchlådemat. Räcker till mer än en måltid den här gången :-)
Fick lov att avboka en tid för massageterapi den där dagen vi tillbringade i vårdsvängen, så idag försökte jag boka en ny tid.
Tyvärr blev det en bit bort, 16/5. Så hur blir det nu? Ska jag träna alls? Ska jag försöka boka tid hos sjukgymnast på min HC (där fick jag läkartid 16/6!)? Ska jag tro att Blodomloppet är kört?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0