Sommartid??!

fredag 23/3 = [DKV]
 
Hade möte om exjobbsfördelning direkt på morgonen.
Lika gruvsamt varje gång.
Sedan var det DKV resten av dagen.
Jag lyckades läsa två exjobb (har väääääldigt många kvar).
På eftermiddagen blev det bubbel och ost. Till osten hade jag tagit med frökexen, vilket var en nyhet för mina vänner.
På vägen hem handlade vi, och jag undvek kåmpetulpaner och handlade på en blomsteraffär istället.
Dessutom hittade jag lite roliga påskdekorationer:
Blir nog inte mycket mer än så.
 
lördag 24/3 = catching up on mail
 
Jag uppskattar verkligen sovmornarna, men idag vaknade jag tidigt ändå??!
Barnafadern hade avslutningsfest med handbollslaget så jag skjutsade honom strax före 13.
Tittade upp till Bill & Bull för lite kaffe och prat.
Sedan till jobbet för att försöka komma ikapp med alla registreringsförfrågningar.
Sen middag för mig själv och sen tittade jag på sista delen (=två filmer), i Milleniumtrilogin, innan jag skulle hämta Barnafadern från festen.
 
söndag 25/3 = bakar nötlimpa
 
Sov lite längre idag, även räknat med klockomställningen.
Men sommar....?
Kommit snö flera gånger nu.
I morse var det vacker, med kall nysnö och nu har solen tittat fram.
Löst söndagskrysset och småstökar lite.
Satt in en nötlimpa i ugnen, och ska strax fixa middag eftersom vi har lite aktiviteter senare.
Helstekt lax med pesto blir det så snart ugnen blir ledig.
Träning i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0