Det är bara att gå på

söndag 11/3 = tentarättningen startar
 
Efter damernas 3-mil i Holmenkollen skjutsade jag Barnafadern till säsongens sista handbollsmatch.
Själv åkte jag till jobbet och började det mödosamma rättningsjobbet.
Inte gick det bra heller.
De flesta får lite eller noll poäng.
Man undrar ju om frågan är felställd, för jag trodde det var en give away.
 
Strax för 16 drog jag för att se handbollsmatchen.
Hemmalaget vann och har därmed inte förlorat en enda poäng genom serien.
Bra gjort, även om motståndet varit mycket ojämt.
Nästa säsong blir det tillbaka till div 1.
Större förändring i ledarstaben är på G, men inte klart hur det ska se ut ännu.
Ny huvudtränare måste till tydligen.
Tillbaka till jobbet och rätta mer, medan Barnafadern firade med laget.
 
måndag 12/3 = gymmet
 
Fortsatte rätta en stund på förmiddagen, men sedan var det bokade samtal resten av dagen. Kollegan kom för att byta bunt. Han är klar med sin första, av tre uppgifter, medan jag gjort 50 av 80-halvan på min enda. Vi bytte de rättade, så nu har jag 110 orättade.
Blev kvar en timme extra på jobbet för att få väg en del mail som legat efter. Nu börjar valet till HT2018 närma sig.
Så när jag kom hem var det bara att äta och sedan gå till gymmet nästan direkt.
Som tur var kollade jag i lördags hur länge mitt kort gällde och det visade sig gå den dagen. OOps!
Därför fick jag pinna dit innan de stängde kl. 20 (som visade sig vara 21!) och fylla på.
Nu tog jag tre månader och hoppas jag uppskattar utomhuset vid det laget.
Tänker försöka med milen på blodomloppet. Jag får väl vila ordentligt innan, för det verkar bli en aning mindre muskelproblem första passet efter några dagars uppehåll. Men bra har det inte varit på drygt ett år nu.
Läste någonstans att kvinnor som löptränar kan ha järnbrist, även om Hb är bra. Symptomen kan vara de jag har. Ska fråga om det nästa läkarbesök när jag ska förnya mina recept.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0