Five down, 1 (+11) to go

onsdag 13/6 = bara exjobb (I wish)
 
Barnafaderns yngste bror dök upp i går kväll och sov över.
Trevligt, vi ses inte så ofta.
Men vilka syskon gör man det med?
 
Idag behövde jag välja aktivitet, inget inbokat.
Ändå tog till lunch innan jag kunde förmå mig att ta fram nästa uppsats.
 
Jag tror jag har sagt det förut, så jag struntar i litanian den här gången.
En bild säger mer än 1000 ord.
Lustigt nog var titeln på den senaste uppsatsen When words are not enough.
Huvudvärken slog till på eftermiddagen, och jag orkade inte fixa med middagen så det fick bli lite ägg och skinka.
Därefter har jag avslutat en påbörjad, och gjort en hel bedömning av ytterligare en uppsats.
Det känns i alla fall lite bättre nu. Jag vet att jag hinner till sammanträdet nästa vecka.
Hoppet finns också att jag ska kunna göra ett avsevärt skutt framåt i bunten med projektuppsatser.
Fördelen med dem är att jag inte behöver lusläsa, utan kan fokusera på vissa komponenter bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0