Bra besked kan vara dåliga?

torsdag 21/6 = läste några till idag
 
Idag hade jag inga ursäkter alls.
Lyckades läsa lite till och har nu 5 + en poängsättning att göra.
Men nu inträder nästa hinder:
Som om inte motviljan räcker?!
Mitt idagen ringde min hälsocentral.
Tog prover när jag var där och AT'n hade nu konsulterat sin handledare.
- Vad tror du?
- Ingen aning!
- Allt var bra, även järnstatus.
  Jag har inget bra svar, det har vi inte alltid.
  Det kan ta lång tid, men bli bättre.
 
Hur länge kan man hoppas?
ELÄNDET BÖRJADE I MARS 2017.
Jag blev uppriktigt nere av att allt var bra (ilandsproblem).
Nya häcken är på väg att blomma.
Jag har påbörjat ett projekt att kopiera bilder från min dator på jobbet till min bärbara. Jag har äldre bilder sparade och vill ha dem på båda ställena.
Nu tittar vi på fotboll (!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0