Bakslag?

söndag 17/6 = mycket lite aktivitet
 
Vädret såg mer lovande ut idag.
Satte mig ute med söndagsXet. Inte så svårt idag.
Solen var varm, och det blåste inte så det var väldigt njutbart.
Tog sedan ut den pappersbok jag har som ambition att läsa.
Som omväxling satte jag ner plantorna i lådorna som ska vara på schabraket.
Kvar är nu cementrundeln nere vid infarten, men Deltidspensionären säger att han ska skrapa och måla den innan jag planterar. Sist vi gjorde det var när han fyllde 50.
Till middag åt vi upp det sista ev en pulled pork från  förra veckan.
Benet har varit riktig ömmande idag. I natt hade jag svårt att sova för det gick inte att ha någon belastning på det. Det tär verkligen på humöret det här. All respekt till elitidrottare som håller ut i rehabbandet efter skador.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0