Dags för diabilder!

torsdag 26/7 = inne och ute
 
Förmiddagen var molnig.
Så vi satte igång med en del praktiska göromål.
Jag åkte till returgården med en massa påsar.
Enkelt, och ändå sparar man (=jag) ihop alldeles för mycket.
Barnafadern satte igång att dammsuga.
 
På eftermiddagen blev det bättre väder, och jag kunde sitta ute ett par timmar.
Äldsta dottern hade önskat att vi skulle titta på dia-bilder, så vi hade bestämt att göra det i kväll.
Barnafadern åkte till stan för att köpa cykelbyxor och hämtade dem på vägen hem.
Under tiden lagade jag tacos.
Vi käkade och drog sedan igenom dotterns första år.
Sedan skjutsade jag hem dem till lägenheten.
Nu tittar jag på ett par avsnitt av Äkta människor.
Jag har inte sett serien, så det känns lite intressant.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0