Jobbet fortsätter

lördag 13/1 = andra halvan
 
Efter damernas sprint åkte vi till jobbet.
Se spåren av granens sista färd:
... och ändå satt det barr kvar.
Vi satt på var vårt håll fram till strax före 19, då vi åkte ner till stan för att äta.
Hemkommen gjorde jag te och satte mig att titta  färdigt på andra avsnittet av Bron.
Under tiden har jag avverkat sista julmyset:
Nu är allt borttaget och det återstår att stryka ojuliga dukar, och kanske köpa en ojulig blomma att pigga upp med.
Dags att kojja, för det lär bli en tur till jobbet i morrn' oxå.
Känslan blir både bättre och sämre. Tur att jag har en kollega som tar det mer avancerade, nu så här första gången. Jag ska ju lösa alla uppgifter också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0