Det känns inte bra det här

torsdag 4/1 = vidare?
 
Nu börjar det kännas allt mindre bra, det här.
Nästan hela dagen idag har jag ägnat åt att fundera på hur innehållet borde fördelas i kursens inledning.
Så hade jag ett förslag och började läsa för den sista föreläsningen jag skulle ändra i.
Huga.
Om jag ändrar har jag en del programmerande att göra. Det exempel som skulle visa på hur man gör, baserades på något som skulle gås igen den dagen egentligen. Det tror jag inte man hinner helt enkelt. Det är massor av material. Ska se om något går att spara.
Usch, det känns inte bra det här.
På hemmafronten är det lilla i juldekorsväg som vi haft, delvis på väg bort.
Ljusen i adventsljusstakarna får göra sin insats som ljus på köksbordet nu.
 
Råkade bryta av en amaryllisstjälk också. Men de är ju vackra som snittblommor, så jag provar att ha den i ett glas med vatten.
Den tidigare bordsdekorationen ligger nu i fönstret, för den var i vägen när vi spelade spel.
Tomtarna vi har framme står på parad, men åker nog snart bort. Jag som brukar ha allt framme till tjungonde dag Knut?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0