Andningshål

fredag 26/1 = [DKV] : paus i stressen
 
Börjar känna mig rätt trött nu, så att hitta en [DKV]-dag i almanckan var rena lotterivinsten.
Precis som med BG hos GB, så är det alltid värt det att vara med på skrivardagarna.
Idag saknade vi bara I, men hon har nyss börjat ett nytt chefsjobb, så man kan förstå att det går först just nu.
Vi hoppas att hon kan jobba tillsammans med oss lite mer framöver. Vi har nu bokat en gång i månaden hela våren. Jag gjorde lite våld på planeringen. Borde ha analyserat uppsatser för att komma igång med det igen, men valde att jobba med måndagens föreläsning. Jag kommer ändå att behöva jobba i helgen.
Fick lov att spåra referenserna i en Stack-implementation, och då är det bra med tavlor.
Frukostteet, Ryskt Grusinien, var på upphällningen så planen var att dra till stan efter jobbet och snabbt inhandla det.
Men Barnafadern stannade hemma så jag fick lösa det ensam.
Velade fram och tillbaka hur jag skulle göra, men tänkte att jag provar väl då. Misstänkte att det skulle vara megatjockt med folk, men till min förvåning var det nästan ingenting. Jag handlade teet och gick sedan en sväng och tittade på kläder.
Gjorde något fynd.
Nu tittar vi på semifinalen i handbolls-EM, Danmark - Sverige. Efter 2/3 av matchen står det 16 - 20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0