Lördagsnöje: binära träd och logaritmer

fredag 23/2 = äta-ute-kväll
 
Stökade på hela dagen och åkte sedan direkt till stan för att göra lite ärenden.
Planen var att äta något innan vi åkte hem.
Vi hade inte bokat bord, så efter att ha testat tre olika hamnade vi på rådhuset.
Finfin mat och mätt blir man.
När allt var tomt åkte vi hem.
 
lördag 24/2 = catching up on work
 
Alltid lika skönt att sova :-)
När jag kommit igång drog jag till jobbet. Dags att försöka jobba ikapp.
Idag var det träd.
Dessvärre grävde jag ner mig i en del logaritmer (som jag inte fick ut helt och hållet).
Hade bestämt att inte sitta så länge, så jag lär åka in i morgon också.
Deadline måndag eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0