Lite av varje

lördag 3/2 = många olika aktiviteter
 
Såklart sov jag ut!
Ingen frukost, eftersom jag var bjuden på brunch hos döttrarna, så jag drack en kopp te och löste sudokun i lokaltidningen. Köpte en fin tulpanbukett på vägen.
När hade brunchat åkte vi till stora köpcentrat för jag ville titta på en skjorta där. Tyvärr var den inte vad jag trott, så vi gick ganska snabbt och drack kaffe.
När jag släppt av dem åkte jag till jobbet, för säkerhets skull.
Där var det livat. Systerprogrammet hade LAN tror jag.
Bara att börja gräva ner sig i de olika algoritmansatserna.
Helst vill jag nog programmera upp några också.
Nu känns det lite bättre, men om jag någonsin satt mig in i detta ordentligt så var det väldigt länge sedan :-)
Får se hur det blir i morrn'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0