Ibland bedrar latheten visheten

onsdag 21/2 = ledig kväll igen :-D
 
I morse var det kallt.
 
Nu blev det en sån där dag, när jag inte vet om jag fick något alls gjort.
  • Dagen börjar (som nästan alltid) med mail och småärenden.
  • 10.15-11.30 sammanträde
  • Funderade lite på prestandan i min kod
  • Lunch
  • 14-15.30 möte om Öppet hus nästa vecka
  • Frågade en av mina handledare om mina resultat verkligen kunde vara rätt (han var väldigt supportive)
  • Kom själv på vad som kan vara problemet
  • Åkte hem
  • Åt middag
  • Tittade på ett avsnitt Elementary med Barnafadern
  • Tittade på att avsnitt av The crown, helt på egen hand
  • Ändrade i mitt program och testkörde
Nu tar det bara 2/3 av tiden för de sämsta resultaten.
Nolltänket: eftersom de längsta körningarna tar drygt 20 sekunder, streamade jag  OS under tiden :-(
Kanske drog ner kapaciteten en aning??!
Bara att köra om igen.
Är jag bäst eller....?
I morrn' ska jag lyssna på #2 av de gemensamma föreläsningarna. Ska kika lite på vad de gjorde i måndags så jag hänger med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0