Brunch

söndag 11/2 = latisdag
 
Hade bestämt med yngsta dottern att vi skulle äta brunch här (bra idé med brunch!)
Jag vaknade i dräglig tid och hade bestämt mig för att baka bröd.
Det hinner man, när man inte ska äta frukost först :-D
Veganska, så att hon skulle kunna äta och ta med lite hem om hon ville.
Satte i havregryn för att få lite mer mustiga bröd.
Till mig gjorde jag LCHF-scones. Helt ok.
Sedan har jag bara latat mig och löst söndagsXet. Kommunikationsdottern och jag kommnicerade en hel del och till sist videopratade vi.
Klurigt på slutet.
Men nu är i alla fall jag klar.
Nu har jag tittat på avsnitt 5 av Bron.
Ganska rörigt, så jag tror jag måste rita en karta över alla inblandade.
I morgon är det tillbaka till verkligheten och dags att ta tag i nästa teoriavsnitt.
Torsdag har vi en övning som jag måste sätta mig in i.
Har en del bokade samtal (surprise!), men ska försöka skjuta saker till fredag om det går.
Projektet är iskallt, och det gnager allt mer.
Vi hade satt februari som deadline för redovisning. Det kommer vi inte att klara kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0