Testar

torsdag 6/12 = mest tvätt och TV
 
Har just satt mig för att titta på Sverige - Montenegro (damernas handbollsEM).
Läste lite bloggar och kom på att jag skulle testa bullet coffee, eller fettkaffe som det kallas.
Fast jag tog kakao istället. Inspirerades av Martina Johansson.
2 msk kakao, 2 msk kokosfett och hett vatten. Mixade med stavmixern.
Hade lite vispad grädde i kylskåpet så jag la dit en klick.
Överraskande gott, tur man är sockeravvand :-D
Enda nackdelen kanske är att kaffet/teet/chokladen förlorar lite värme av det man blandar i och av mixningen.

Kommentarer
Postat av: Ett av dina barn

Tips! Häll i varmvatten i koppen först så den är varm innan du häller i resten :D hjälper säkert lite iaf!

Svar: Jo, det motverkar nog avkylningen!
Fraudfeeler

2018-12-09 @ 18:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0