Ingen skillnad

fredag 7/12 = samma samma
 
Nix, ingen direkt förbättring.
Tack och lov är snuvigheten inte monumental, så jag har sovit rätt bra.
Halsen som i går.
I ett litet energiutbrott letade jag åt mina småpärlor som ska vara på adventsljusstakefatet.
Annars tvättar jag undan alla lakan för att vara fulladdad inför julen.
Möjligen ska jag titta lite på [DKV]-arbetet också.
Hade ju planerat in ett resultatmöte med kollegan igår, som fick ställas in.
Vi har bokat om till nästa vecka, men snart är vi ett år sena med avrapporteringen.
Underligt nog har jag inte hört något från projektledaren sedan i våras??
Man får ju vara tacksam för det lilla...
Problemet är att vi i stort sett inte ser något alls.
Det är jämndåligt över alla år.
Är vårt verktyg felkonstruerat då?
 
Ska strax äta lite lunch och lösa weekendkrysset i lokaltidningen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0