Slutspurten

måndag 16/4 = träning
 
Fullt hela dagen.
Stvl, tentaåterlämning, stvl och mail.
Hade bävat lite för det där med tentorna, eftersom den uppgift jag konstruerat och rättat hade väldigt lågt resultat.
Det var ca 30 av 165 som stannade på genomgången, och det var långt ifrån alla som ens kom dit för att hämta den. Inte ens de som blev underkända?!
Det förstår jag verkligen inte.
Till middag tömde vi alla restbyttor i kylskåpet.
Efter ett avsnitt av House, knallade jag till gymmet.
Nu kopplar jag av med att lägga in mitt träningspass i RK, uppdatera min träningslogg och blogga (uppenbarligen). Rött te och tända ljus.
Påskkycklingarna har bara lämnat skalet kvar. Lite läckert att ljusen brunnit på det här sättet, så att själva äggskalet är intakt medan innanmätet har brunnit upp.
Sonens GF dök upp på jobbet idag. Jag visste i princip att hon skulle komma, men hade just nu noll koll på att det var den här veckan.
 
I morgon ska jag klippa mig inledningsvis och sedan börja röja på mitt rum. Sätta upp en ToDo-lista för att få lite överblick.
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0