Vad gjorde jag egentligen hela dagen?

måndag 18/9 = BG hos GB
 
En sån där dag när jag efteråt inte vet vad all tid gick åt till.
Möten och mail.
Kursadministration.
Ska det behöva ta så mycket tid??
Syyran ringde och var upprörd på recept och apoteket.
Hon skulle hämta ut mediciner till mamma, men hälften hade gått ut trots att det var uttag kvar och av de övriga fanns inte alla.
Vi har fullmakt för mammas mediciner, så jag lovade att kolla upp det under kvällen.
Syrran hade fotat medicinlistan (=vad hon ska ta) och jag kikade på de giltiga recepten.
För att få överblcik gjorde jag ett excel-ark, såklart. Får lov att ringa direkt i morgon bitti och få dem förnyade.
På kvällen var det dags att dra till GB för BG.
Nu satt vi inte i uterummet, så även den delen av sommaren är förbi nu.
Dottern lånade bilen över natten, eftersom Barnvagnen är på meken för att byta växellåda.
Och däck direkt efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0