Så är det klart

måndag 4/9 = BG hos GB
 
Idag var Barnafaderns första lediga dag som deltidspensionär, så jag smög iväg ensam, tidigt.
Jag har en del bök med att min kalendern försvann på datorn.
Det hände såklart när jag gjorde en uppdatering.
Jag har en gissning vad det beror på.
Telefonens kalender är dock kvar (har inte kunnat stoppa i sladden mellan datorn och ajfånen såklart).
Så nu får jag göra screenshots på telefonen och maila till mig själv för att kunna titta på via datorn.
Jättekul (not!).
Jag vet ju att jag har backup på datorn, och att vi kunde återskapa kalendern den vägen i juni, när det där förgrymdade molnet strulade till det igen, så det finns gott hopp.
Datoransvarig kom och tittade och sa efter en stund, - jag tror du ska få en ny dator.
Måndag (idag) eller tisdag (i morgon) skulle den komma. Då kan han sätta igång den medan jag fortfarande använder den gamla. Alltid olägligt att byta dator.
Just nu sitter jag med mina cirkulationstabeller för att få ut schemat till kursens gruppaktiviteter.
Insåg lite i förbifarten att jag nu jobbar heltid. Första gången i mitt liv. Vid den åldern?
Efter en snabb middag återvände jag till stan för en kväll med GBG, i hennes uterum.
Ljuvligt, som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0