Flitens kaos

torsdag 28/9 = kursstart/träning
 
Stora kursen startade, och jag hann med den här gången också.
Visserligen åt jag lunch 15.07-15.14, men det gick.
Rummet blir lite kaotiskt, men det känner jag igen :-D
 
Gick och lufsade lite på löpbandet på kvällen.
 
fredag 28/9 = nu är vi igång
 
Allt verkar rulla på, så jag kunde ägna förmiddagen åt andra delar av mitt jobb.
Dagen avslutades med första frågestugan, som jag trodde var utsiktslös att få några besökare, men det kom 9 tappra. Tre gick rätt snabbt, men övriga höll ut till 17.10. Jag med.
Barnafadern drog till Kiruna för handboll, så yngsta dottern och jag tog den lätta utvägen och åt middag på lokala lokalen.
Tyvärr inså jag att jag missat att beställa fika och lunch för mina tre årskursträffar på måndag, så nu måste jag lösa det.
Dessutom måste jag se över maerialet, vilket får bli i helgen.
 
lördag 30/9 = helgarbete
 
Så sitter jag här och försöker överblicka det som ska hända på måndag.
Inga stora problem, men jag startar 8.15, har nästa 10.00 och den sista 12.00, så allt måste vara klart när jag kommer måndag morgon.
Tre veckor framåt behöver jag inte fundera på vad jag ska ta mig för.
 
De två första veckorna kommer också att fyllas på med individuella studievägledningssamtal. 9-13/10 finns det fortfarande lite utrymme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0