Regn utvändigt och invändigt

torsdag 23/11 = gymmet
 
Merparten av dagen med meritansökan.
Fick klart för mig att CV't skulle ha ett rätt speciellt utseende.
Eller, ... jag vet inte hur det ska se ut, men det ska innehålla betydligt mer än det jag hade satt ihop.
Det ska vara ett pedagogiskt CV.
Snön har vräkt ner hel dagen, samtidigt som temperaturen sakta steg till fler plusgrader.
EXTREMT tungskottat, och när jag skulle gå till gymmet hade traktorn kommit och plogat ut förfärliga vallar.
Tog bort runt garaget, men orkade inte infarten.
Nu lär postfolket lägga sura brev i brevlådan om vikten att hålla rent runt postlådan.
Efter den motiga gymupplevelsen åt jag lite soyayoghurt med hallon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0