Befriad

torsdag 30/11 =  samma, samma - men klar
 
Så har jag avslutat ansökan, i alla fall för den här gången.
Vid en liten paus hämtade jag en arkivlåda att lägga allt i.
Jag hade sagt att jag skulle åka hem 16.30, så då fick jag lov att vara klar då.
Så fort jag hade skickat den kom jag förstås på en del saker jag borde ha haft med.
Nåja, nu är det gjort.
Såklart vill man inte få backning.
När jag läste mailen på morgonen såg jag ett call for papers, till ITiCSE i sommar.
Mailade projektkollegan och sa: det här är väl något för oss?!
Abstract ska vara inne 15/1.
Inga problem eftersom vi ändå borde vara färdiga med rapporten 1/2, och jag tror jag undervisar från 15/1.
Några minuter senare insåg jag att full paper skulle vara inne 22/1. Oops!
Nu är det dags att ta itu med läsande av uppsatser. Startar i morgon.
Borde nog börja programmera också.
Mycket nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0