Vi firade allt idag!

söndag 28/5 = "träningsdag"
 
Hade tänkt göra ett försök i går, men det blev ju skottning för hela orken.
Därför satta jag av till gymmet före lunch.
Just nu känns det bra med löpbandet, för då kan jag anpassa passet precis efter bristen på ork.
Vilket behövdes.
Idag blev det löpning 4.0 km + promenad 1.0 km + löpning 2.0 km.
Alldeles för hög puls och total energibrist i lårmusklerna.
 
söndag 28/5 = stora firardagen
 
Japp, idag var det dags. Två födelsedagar och mors dag.
Den äldsta är i Spanien (såklart!), och den näst äldsta är 08, men resten dök upp. Son med gf och The dynamic duo. Den mycket ambitiösa dottern hade bakat en Schwarzwaldtårta. Eller förberett, eftersom hon jobbade till 16 idag. Väl hitkommen, fixade hon själva tårtan.
Hur proffsigt som helst!
Snacka om att man bli avudsjuk på både ambitionen och resultatet.
Ursprungligen hade vi tänkt grilla, men nu fick det bli ugnsstekning i stället.
Jag hittade en ny, god, sallad, som bl.a. innehöll marinerade färska jordgubbar.
Mycket trevigt hade vi. Barnafadern och jag fick ett lyxigt restaurangbesök som ska gå av stapeln på lördag.
Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0