Träningsnedstämd

torsdag 18/5 = träningsdag
 
Enkel middag för att kunna cykla till gymmet.
Jag har tänkt att jag skulle behöva ta en asfalttur innan tisdag.
+5 grader och spöregn gjorde att det inte blev det här passet i alla fall.
Körde ungefär som de senaste passen efter uppehållet och tyvärr är det inte ett dugg bättre.
Funderar på att bara göra ett pass till innan tisdag. Har till och med funderat på att byta sträcka, och gå ner till 5 km istället för 10. Tanken på att utebli, eller bryta är verkligen inte kul.
Med tanke på hur lovande det var i höstas hade jag verkligen sett fram emot den här våren.
Nu känns det väldigt motigt, OCH oroligt.
Vad är det som pågår, och vad borde jag göra åt det?
Har läkartid 7/6, men vad kommer det att hjälpa?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0