Känns inte bra, på flera fronter

tisdag 2/5
 
Hade eg. en uppskjuten projektdag, men den började först till lunch.
Ingen träning :-(
 
onsdag 3/5
 
GU och stvl hela dagen.
Tack och lov fick jag bortstökat ena delen av granskningsarbetet: ansökan till senare del inför HT17.
Som vanligt släpar jag med planeringen av introkursen, men det finns lokaler bokade baserat på HT16, så jag är inte helt körd. Ännu....
 
torsdag 4/5 =  forskningsdag
 
Idag lyckades jag sitta med mina artiklar och funderingar från fikat och resten av dagen.
Fick besök av kompanjonen och vi både slaktade och skapade nytt.
Just nu är vi i en brainstormingfas, där vi försöker hitta uttryck för det vi vill karakterisera.
Jag läser och hoppas lite panikartat att världens ljus ska gå upp för mig?!
Ser mörkt ut med de' va'!
Efter middagen slöade jag lite och sedan var det dags att hämta mamma vid tåget.
Tyvärr hade hon glömt sin mobil (!), så det var lite svårare än tänkt att få koll på avstigning o.dyl.
Nu har vi istort sett gjort kväll, efter lite fika.
I morgon ska vi försöka shoppa upp henne på kläder.
Mycket helst!
Och skor (som är ett STORT problem för henne).
 
Ingen träning idag heller :-((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0