Helt ute

lördag 20/5 = träningsdag
 
Strålande dag vädermässigt.
Vi gick ut rätt tidigt och gjorde en del praktiskt på tomten. Jag räfsade och tog bort fjolårsrester ut rabatten.
Cyklade iväg för att fixa lite penséer.
Helst vill jag att de ska vara så lika styvmorsvioler som möjligt.
Efter att ha degat en stund i solen, tänkte jag att detta kanske var bästa chansen att ta ett träningspass ute innan tisdag. Lockande väder och sedan två dagars vila.
Vilken förfärlig upplevelse. Nästan så jag kunde ha promenerat lika fort. Musklerna är helt väck, finns inget att jobba med.
Satt en stund på soldäcket när jag kom tillbaka.
Jag hade verkligen ingen ambition med fart, skulle bara jogga runt.
Trodde inte i min värsta fantasi att det skulle kännas så eländigt.
Nu får väl Sverige stryk av Finland i VM-semifinalen också, så är den här dagen eländeskoplett.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0