Hagel och drivis över nejden

måndag 8/5
 
En flyttad ledig dag gör att jag är hemma idag, igen.
En tur till kåmpe kombinerades med att hämta ett bokpaket.
Jag hade också råkat se att Adlibris hade en del kontorsmaterial, så jag beställde pastellfärgade överstrykningspennor.
Döm om min förvåningargning, när det även medföljde en  "bonus":
Kul att få det i min beställning av kontorsprylar. Nu är det inte i första hand pengarna som retar mig, för det var så lite, men principen!
När jag tagit bilden ovan anade jag en skugga nere i hörnet. VAD NU?
Skräp i kameran igen????
Jag bytte 3/2 i år.
Försökte ringa min Hälsocentral på förmiddagen, men de hade slut uppringningstider. Bara att pröva i morgon bitti igen. Då har jag ju inte sovmorgon, så chansen borde vara bättre att få en tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0