Bra shopping

fredag 5/5 = shopping med mamma
 
Vi sov ut och drack kaffe, innan det var dags att dra till stan.
Hämtade upp Brnafadern på jobbet, så vi kunde få skjuts riktigt nära den affär jag siktat in mig på.
Vi fick bra hjälp och kunde prova både byxor, toppar och en snygg cardigan.
Efter en dryg timme var orken slut, så vi gick för att äta lunch på gamla bibliotekskafeet.
På eftermiddagen fick vi kaffe hos sonen (och gf).
Hem för en enkel middag och lite korsord till Lets dance.
 
lördag 6/5 = dag för gästning
 
Bra start även denna dag.
Däremot fanns inte ork för att gå något på stan.
Istället besökte vi systersonen och hans lilla familj.
Olivia 5, månader, var väldans charmig.
Efter det åkte vi till tvillingarna och fick kaffe och färska wienerbröd.
Där satt vi i godan ro, tills det var dags att åka till tåget.
#4 hängde med till oss på middag.
Allt hade fungerat bra för mamma med hemresan, utan mobil kändes det lite osäkert att vinka av henne.
 
söndag 7/5 = heldagsdegning
 
Döttrarna dök upp här när #4 jobbat klart.
Vi drack kaffe och småstökade lite.
Det har snöat hela dagen.
Har inte tränat varken lördag eller söndag.
10 dagar nu, men jag mår inte bra.
Dags att ringa min HC kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0