Långa intervaller

torsdag 16/3 = löpbandet
 
Fick en del gjort även idag.
Bestämde mig för att skriva ett litet program som skulle ta hand om mina textfiler.
Fick till själva manipulerandet, men sedan stöp jag på kommandoradsparametrar. Eller egentligen kanske det var sökvägen som ställde till problem. Och jag vet det innan, för det blir alltid knas.
Dock inget projektarbete som jag tänkt, får flytta i almanckan.
Efter nästa onsdag smäller det väl till med bokningar, så jag kanske redan nu lägger arbetet efter 18/4.
Dessutom måste jag göra kursjobb på [DKV] i morgon.
Det verkar som att vi blir två, men det är både skönt och bra att vi håller igång enligt planeringen.
Efter att ha försökt ta en provprenumeration på en känd streamingtjänst (hade support på telefonen 40 minuter tror jag), var det bara att halka iväg till gymmet (det blöta från igår har frusit!).
Idag stod långa intervaller på schemat.
Ok, men det här passet kunde jag inte höja vad gäller längd och tempo. Nu minsann är det på gränsen.
Genomförde den med mycket trötta ben och sitter nu med fötterna högt för att koppla av. Borde kasta mig i duschen och kojja snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0