Halva veckan

söndag 19/3 = ingenting
 
Surade över att det gick så dåligt med lördagsträningen, men jag bestämde mig för att vila för säkerhets skull.
Klockan två samlades vi hos The terrible two för att fira #2. Jag trodde det var knytkalas, men det verkade inte riktigt så. Värdduon hade flera bakverk och jag hade med choklad- och kokspajen.
Gott och trevligt!
Hemkommen var jag rätt passiv och såg mest på TV.
Pannlappade lite också.
 
måndag 20/3
 
Vad hände den här dagen då? Dottern behövde bilen och jag hade mycket att stå i, så ingen BG hos GB.
 
tisdag 21/3 = kurs- och förberedelsedag
 
Hade nästan förträngt att det var heldagskurs på Examination och utvärdering.
Det där hade jag väl ändå inte tid med??!
Satt kvar på kvällen, för att producera och skriva ut en massa material.
onsdag 22/3 = dooms day
Så hände det till sist.
Jag hade verkligen tänkt "pannkaka", men det tror jag vi klarade oss från.
Som oftast är människorna runt omkring en professionella och bidrar med lugn och arbetsglädje.
Man kan väl inte bara tycka att det ska ordnas, och sedan inte anstränga sig. Någon eventarrangör är jag verkligen inte, men så blir det förhoppningsvis inga fler sådana uppdrag heller.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0