Ganska ledig - men långa löppasset

söndag 26/3 = träningsdag
 
Barnafadern och jag småstökade lite på olika håll, men inget särskilt ansträngande, mer underhåll.
Hans handbollslag hade lagt in en extra träning idag efetersom säsongens sista och viktigaste match går av stapeln nu på onsdag. När han for, drog jag till gymmet.
Söndag är som alltid ett längre pass.
Jag kände mig osäker på hur det skulle gå med tanke på förra helgen, och att det inte kändes superbra i går heller.
Helt 100 var det inte, men jag sprang 15 km i skaplig fart. Efter ca 9 km hoppade pulsen upp rejält. Lite oroande faktiskt. Återhämtningen hyfsad efter ett så pass långt pass, men den kunde ha varit bättre.
Igår när jag beställde mina skor, beställde jag också en ny Shock absorber. Försökte titta i mina gamla för att se vilken storlek jag haft. Hur lätt var det att se?
Tror det blev rätt i alla fall.
Lite osäker på när det levereras. 1-4 arbetsdagar säger dom, så i slutet på veckan kanske.
Jobwise: Fullmatad vecka väntar. Inser att vi har två gymnasieklasser som kommer på fredag. Måste se till att få ett par aktiviteter av kollegorna.
Inte ledig dag då heller tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0