Aningen mindre dålig träningsrunda

onsdag 19/7 = gräsmattan?
 
Inte idag heller :-(
Så här dagen efter kan jag knappt komma ihåg vad jag gjorde...
Virkade vet jag.
Jo, tvättade lakan också.
På eftermiddagen var det i alla fall uppehåll så jag drog iväg på en kortare runda runt Åsen.
Har velat testa att träna med en vilodag, för det är väldigt länge sedan..
Lördag gick ju bra, men måndag gick jättedåligt så jag hade verkligen låga förväntningar.
Bättre än måndag i alla fall och ganska precis samma tempo som i lördags, fast då var det nästan dubbelt så långt. Trött var jag och benen kändes tyngre.
Till middag skulle Barnafadern testa sin fiskrätt med butternutpumpakräm och friterade jordärtskockschips.
Det gick bättre än (jag) väntat, och det är ju inte så dumt att äta. Jag tog mest smakbitar eftersom de har rätt många kolisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0