Race day

söndag 5/2 = race day i träningsplanen
 
Trots motmedel ville inte huvudvärken släppa, så till sist gick jag iväg i alla fall.
Fegade och startade lite försiktigt, men avslutade riktigt bra.
Förde ihop två gnomföranden av samma plan, ett i början av 2016 och den som jag just avslutade.
Målet har varit att ligga på en högre dos än planen och det ser ju rätt bra ut :-)
Första vändan ligger snittet på 22.2 km/vecka och den i slutet av året ligger genomförandet på 31.9 km/vecka.
Planen för halvmaran i somras landade på  44.3 km/vecka, som jämförelse.
Nu kommer jag nog att starta om en ny 16-veckorsplan, som förberedelse för Blodomloppet (23/5), ommm.... jag inte ska gå för en tidigt halvmara två veckor innan (6/5)?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0