För mycket att offra

söndag 29/1 ≠ ingen träning
 
Noll energi att lägga på nåt.
Tack och lov var det en tre-pass vecka, så jag behövde inte ha megadåligt samvete i alla fall.
 
måndag 30/1  = snabba milen
 
Bestämde jag mig för att starta träningsveckan måndag. Satsade på att pressa tempot lite.
Gick rätt ok.
 
tisdag 31/1
 
Eftersom mediadotterns bf flyttar till huvudstaden om några dagar, bestämde vi att äta tillsammans hela gänget på onsdag. Därför fick lite extra energi och förberedde genom att baka "min bästa äppelkaka".
 
onsdag 1/2
 
Jag var ledig på eftermidaggen och bakade ett brytbröd. Dottern bakade en vegansk äppelkaka.
Den äldsta var också mycket behjälplig med förberedelserna.
Strax före halv sex rullade alla in.
Blomkålssoppa med brytbröd och lite småplock.
Efterrätten blev också bra.
 
torsdag 2/2 = långa intervaller
Kändes inte lockande i dag heller, men till sist blir argumentet att jag har alldeles för mycket att förlora på att skippa träningen.
Trött blev jag, men det fungerade.
Race-day återstår i 16-veckorsplanen.
Nu slappar jag och tittar på Notting Hill.
Julia Roberts är verkligen en fantastisk skådespelare, medan Hugh Grant bara gör sin vanliga karaktär.
Strax dax för duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0