Så har alla åkt

onsdag 27/12 = jobbet
 
 Jobbade vidare med komplexitetsanalysen.
Åkte vid tre för att vinka av den spanska dottern på flygplatsen.
Sedan for den yngsta och jag för att gå på rea. Ganska miserabelt. Inte en grej lyckades jag hitta.
Innan jag la mig var jag ute en dryg timme och skottade bort all snö som kommit.
Bra att få röra sig lite på mig, har inte varit till gymmet på två veckor :-(
Inte läge nu heller.
 
torsdag 28/12 = mera algoritmer
 
Tog sovmorgon och skjutsade mediadottern till Stockholmsplanet.
Hon var den sista som lämnade hemmet den här gången.
Jobwise gjorde jag klart komplexitetsanalyserna och började med objektorienteringen i Python.
Barnafadern har ryggskott.
Efter middagen satte jag igång lite tvätt.
Plockade undan lite av julresterna.
Sent på julkvällen fick vi roliga dekorationer av #4.
Trots att jag inte såg färdigt första säsongen, har jag nu sett halva säsong av Jordkott med barnen. Barnen har sett klart, så nu får jag lov att sitta själv och se klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0