Något helt annat

fredag 1/12 =  uppstart
 
Använde förmiddagen till att starta genomgången av de 22 uppsatserna.
Började med tre för att göra det lite hanterbart.
Tror jag hann 2.5.
Satt med projektkompisen, så vi kunde diskutera lite olika problem och funderingar.
Åkte hem till lunch för att gå på banken 13.30.
Genomgång av affärerna.
Ser rätt ok ut.
Handlade och åkte sedan in till stan igen.
Bill (#4) och jag hade planerat att åka på en lågprisaffär, så det gjorde vi.
Köpte en röd vardagslöpare och glöggmuggar till tvillingarnas hushåll.
Vid 18 drog vi till Pinchos.
Bill + BF, Bull, Barnafadern och jag.
Sedan gick vi hem till Bill och Bull och drack glögg.
Nu när vi inte ska upprätthålla traditionen med önskelisterelease på 1:a advent, så lyckades jag tvinga till mig den här glöggdrickningen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0