Mindre vingel, men mindre viktigt

torsdag 10/8 = bättre känsla på jobbet
 
Idag kändes det bättre när jag gick hem från jobbet.
Det kan ha berott på att dagen innehållit mer administration och rutinarbete, än kreativt forskande.
Jag kommer att jobba även i morgon, och spara ytterligare en ledig dag, kanske tills jag börjar jobba heltid :-D
På något vis går den här ekvationen aldrig jämt ut.
Det blir väl inte som att jag kan rulla tummarna framöver hur som helst?!
Till middag hade jag snabbgooglat fram en soppa: Tomat- och paprikasoppa med pumpafrön.
Jag tyckte den var väldigt god.
Mer blandade utlåtanden från herrarna i familjen.
När det gäller vädret fortsättar jag att förtvivla.
Ska man inte kunna sitta ute alls i helgen???
Känner att det snart blir aktuellt att fylla på gymkortet också.
Ännu är kvällarna inte mörka, men tröttheten smyger sig på tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0