Jag hade i alla fall sol på löpturen

onsdag 16/8 = stadstur
 
Efter lite stökande hade vi kommit fram till att vi skulle köpa fler lampor i källaren.
Och en lampa till köket, för att se hur vi vill öka på belysningen runt diskbänken.
Här är första försöket:
Ljust blev det i alla fall.
Vi köpte även överkast till gästsängarna på övervåningen.
När vi shoppat loss gick vi på Lottas och åt middag.
Lite engelsk krim på kvällen.
 
torsdag 17/8 = träning
 
Hela dagen har varit uppbokad.
Bland annat ett möte med information för kontakpersoner för studenter med funktionshinder.
Dessutom en frågestund inför morgondagens programmeringstentamen.
Fint väder, i stor kontrast till gårdagens hällregn :-D
Så snart jag var klar åkte vi hemöver, och jag bytte om direkt för att ta en löptur.
Fick bli standardmilen idag.
Den slingan är så mycket trevligare än vägen hem, så hinner jag väljer jag att starta hemifrån.
När jag kom hem satt jag ute och eftersvettades.
Inte särskilt varmt, men ändå rätt skönt.
Rundan gick aningen mindre sämre och var årets SB.
Enkel middag efter duschen.
Ska försöka ta en cykeltur till till kåmpe strax, eftersom Barnafadern inte hann innan sin träning och jag är utan frukostmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0