Inte pigga ben idag heller :-(

onsdag 9/8 = träningsdag
 
Så var det dags igen.
Deppuppgiften.
Ut och nöta lite asfalt.
Hade tänkt springa på vägen hem från jobbet.
Men det tog på så mentalt att jag åkte med hem och satsade på Åsen-runt istället.
Ingen större skillnad, varken i tid eller känsla.
Jag är inte morgonpigg.
Där här året har jag tränat 82 gånger, varav en gång kl.11, och en gång kl.12.
19-20 är min normala starttid när jag tränar inomhus, och det syns rätt tydligt :-D
Jag är verkligen inte den hurtfriska som drar iväg på ett långpass före frukost.
Före frukost är jag inte människa.
På sommaren måste jag dessutom passera FMK för att bli det.
Nu pratar vi 12-ish.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0