15 timmar på jobbet och gamlingpoäng

tisdag 29/8 = inget degande alls
 
Tack och lov hade jag hållit hela dagen ren och kunde försöka beta av den gigantiska hög med ärenden jag hade ackumulerat.
Sent på eftermiddagen var jag helt luddig i huvudet och gjorde mängder med slarvfel.
Lämpligt nog skulle Bull transportera hem en nyinköpt cykel, så jag åkte med och käkade lite snabbmiddag med tjejerna.
Sedan tog jag barnvagnen tillbaka till jobbet.
Nu var det lungt och skönt, så jag kunde i lugn och ro beta av allt.
Till och med inkorgen var tom, i alla fall så pass länge att jag hann ut och låsa tjänsterummet.
Då var klockan lite efter 23.
Nöjd var jag!
 
onsdag 30/8 = bara bokade besök
 
När jag kom till jobbet svängde jag förbi köket för att sätta lunchen i kylen.
Polarna satt där, så jag bestämde mig för att stanna och ta en kopp direkt.
 
När jag tryckt på knappen och kaffet börjar rinna, upptäcker jag att muggen står upp och ner. Kaffe överallt.
Gamlingpoäng på det?
Någon?
Bra början på dagen?
 
Tisdagens besöksfria dag hade dämt upp besöken till resten av veckan.
Inte mycket att spela på, men många av studiplanerna var beredda, eftersom jag hela tiden försökt lägga upp eller uppdatera befintliga. Alla jag skulle träffa var fortsättningen på en mailväxling, så dagen förlöpte väldigt smidigt.
Mitt sista inbokde besök uteblev, vilket jag tacksamt tog emot, för då kunde jag kursadministrera lite.
Vi har första grupphandledningen på fredag, så jag behövde publicera ett schema för det.
Nu börjar stora cirkulationsproblemet, för att få så många unika kombinationer som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0