Veckans överraskning

tisdag 25/4 == ledig dag
 
Japp!
 
Igår måndag 24/4 var det kursavslutning på årets kompetensutvecklingsarbete.
Bara så att jag kommer ihåg det:
Som sagt, att gå kurs är bra för jag tvingas avsätta tid för att läsa intressanta saker som jag inte skulle göra annars, men det är alltid deadlinestyrt och känns "måste" just då. Otillfredsställande, faktiskt.
Idag har jag sovit ut, men ändå dragits med huvudvärk sedan jag vaknade.
Hade tänkt passa på att träna dagtid, men nu blir jag villrådig.
Är jag sjuk eller inte?
Är verkligen orolig för det där som hände 2013, när jag var konstant trött efter att ha varit rejält förkyld och antagligen startade med träningen för fort. Det tog flera månader innan det rättade till sig. Tydligen kan det bli kroniskt :-(
Jag vet ju att jag dras jag med späningshuvudvärk, men hur skiljer man på det?
Mitt test:  ta två huvudvärkstabletter och se om de verkar. Gör de inte det är det spänningshuvudvärk och då tränar jag!
Kör på det. Nu direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0