Orkar inte "orkar inte"

måndag 3/4
 
Dagen förlöpte enligt almanackan, med massor av samtal, studieplaner och förkunskapskontroller.
Snabb sväng hem för middag, och sedan dags för BG hos GB.
Vi läser om att förlåta.
Min svärmor fyller 91 och Vi åker ner till helgen för att gratulera. När vi ringde på själva dagen fick vi veta att hon drar till Göteborg efter påsk, för att träffa sitt första barnbarnsbarn Joel.
 
tisdag 4/4 = träningstest
 
Samma, samma på jobbet.
Väl hemma velade jag hit och dit om hur jag skulle göra med träningen.
Till sist bestämde jag mig för att testa, med ett kort och långsamt pass.
Men riktigt bra kändes det inte.
Pulsen ligger lite högt, och musklerna inte helt fräscha :-(
Det kan väl räcka med allt annat.
Mamma har hämtat bilen.
(inte kört sedan i början av oktober)
Magkatarr?!
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0