Vips, gick det några dar igen

måndag 31/10
 
Tja vad hände på måndag?
Jo, jag gjorde massor av granskningar. Valet till VT17.
Hann dock inte börja med senare del-ansökningarna.
Kvällen på hemmaplan.
 
tisdag 1/11
 
Nu kom snön. Visserligen blöt och kortlivad, men vit.
Hela dagen full av behörighetskontroller inför LP2.
På kvällen hade jag  annat för mig, så utfärden gick inte till gymmet.
 
onsdag 2/11 = reservtisdag (träningsmässigt)
 
Mera snö. Täcker just så pass marken.
Hektisk arbetsdag. Sammanträde 9-12, återlämning av skrivuppgift 12.15-13, tre bokade samtal och rätt många mail. Ville göra bort alla ärenden innan jag for hem eftersom jag ska ha semester i morgon och hjälpa min mamma med ett läkarbesök.
Hade tänkt åka till GB på BG eftersom det frös inne i måndags.
Men jag blev billös så då fick det bli gymmet istället. Gick verkligen inte bra. nouff' sädd*.
Nu ser det ut att komma mer nederbörd så det blir till att ha marginal på restiden i morgon.
 
* enough said

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0