Skottskadan sprider sig

Sammanträde mest hela förmiddagen.
 
Ibland kan jag bli trött.
Been there, tried that, helt enkelt.
 
Eller snarare: det händer att jag inte är trött.
Men det är tyvärr inte ofta numera.
 
Ibland skulle man vilja dräma i med ett citat från Lethal weapon, men det skulle bara vara en del av sanningen.
 
På hemmafronten blev det mest småplock.
Har i stort sett tömt frysen i källaren.
Tänkte hinna frosta av den innan jul.
Tvätatt lite.
Varit på återvinningsstationen.
Bistått med monteringsstjälp.
Skottskadan sprider sig, eller snarare späds ut tror jag.
Ber ev. läsare om ursäkt för detaljnivån på skadan, men jag är lite egoistisk och prioriterar dokumentationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0