Skapligt pass på löpbandet

torsdag 17/11 = träning
 
Administrerade på jobbet, och hade ett studentsamtal och ett spontanbesök.
På eftermiddagen var det en tur till stan för lite ärenden.
Dottern hade massage bokad, och sedan bokade vi en synundersökning.
Så anslöt #5 för en kaffe, innan vi handlade lite mat och begav oss hemöver.
Vi tittade på avsnitt 2 och 3 i serien Experimenten, som andlar om Machiarini-affären på KI.
Sedan fick jag lov att pallra mig iväg till gymmet.
Det gick inte alls så tokigt. Målet var att inte pressa, men springa lite längre än i tisdags.
Det gick bättre än min lågt ställda förväntan.
Sista 3 km ökade jag på rätt bra.
I morgon har jag ledig dag, och inte så mycket planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0