Kakastrof

Det startade inte bra.
När jag i morse skulle ta en bit pepparkaksdeg till mamma insåg jag att degen var helt kaputt.
Grynig, och inte ellastisk på något sätt.
Har aldrig varit med om detta. Lite för mycket mjöl någon gång är nog det värsta som hänt.
Det enda jag kan komma på är att jag använde smör och inte margarin i smeten.
#4 och jag drog tidigt till mormor.
Först lunch på hotellet. Megaportioner.
Sedan adventade vi.
Ljusstakar, adventsstjärna, gardiner, elljusstakar och balkongdekoration.
Min kusin dök upp och var mycket behjälplig.
Mamma och jag åkte till hälsocentralen för provtagning och minnestest.
Allt gick bra.
På vägen hem klämde vi in ett besök på affären för att fylla på i hennes kylskåp.
Ansträngande dag, men jag tror mamma var rätt nöjd med allt som blivit gjort.
Orkade inte ta mig till gymmet när jag kommit hem :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0