Jag blev skottskadad på bilprovningen

tisdag 15/11 = testar att springa på löpbandet
 
På eftermiddagen gjordes lite ärenden.
Bland annat skulle jag besiktiga Passaten.
På parkeringen blir man upplyst om att man ska ta fram varningstriangeln, så jag öppnade bakluckan för att lokalisera sagda geometriska objekt.
Den syntes inte någonstans, så jag tänkte att den ligger säkert i hålet under golvet. För att öppna golvluckan skruvar man på en liten knapp.
Jag skruvade upp knappen och skulle bara öppna locket lite för att kika i hålet.
Då skjuter knappen upp, rakt i ögat.
Vad tänkte jag på?!
Tydligen hann jag stänga ögat, men det blev ändå en rejäl smäll. Antar att något blodkärl gick sönder för nu är det lite blod på ögonvitan.
Efter ärendena skulle The Dynamic duo dinera med en kompis.
Barnafadern och jag drog hem för en enklare middag.
Jag har fastnat för ett väldigt bra alternativ till yougurt/kvarg/fil.
Alpros GoOn.
Väldigt god och lagom tjock/krämig.
 
Sedan velade jag ändå hit och dit om jag skulle gå och träna eller ej.
Till sist tänkte jag att jag bara skulle testa lite.
Så det gjorde jag.
Lite osäker på utfallet dock.
Nu gluttar jag lite på Harry Poter ocjh flammande bägaren.
Ska strax dra en längd i duschen innan jag stupar i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0