Intervaller 7*800m

måndag 7/11
 
Stannade hemma hela dagen för att bistå dottern som precis separerat från sambon.
Det blev en del skottning såklart.
 
tisdag 8/11 = intervalldag
 
Kommer att ta ut semester och bara jobba förmiddagar ett tag framöver.
Idag hade jag 76 jobbmail att ta hand om.
Vilket jag inte hann.
Så jag fick jobba lite mer hemma.
#4 och jag gjorde en kaffeutflykt efter lunch.
Middagen var buffé på kylskåpets sekundärer (=rester).
För en gångs skull kokade jag alldeles för lite pasta till övriga middagsätare :-D
Röja i köket, göra chokladbollerutor och sedan var det dags att dra till gymmet.
Kallt och snålblåst.
Körde ett vanligt intervallpass 7*800 meter.
Jobbigt, men genomförbart.
Jag har fortfarande svårt att bedöma hur hårt jag ska gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0