Blå tumme

söndag 13/11 ≠ träning , men == Farsdag
 
Tja, vad gjorde vi?
Lagade mat och bjöd barnen.
Jag skippade träningen även idag. Vad är det som pågår, är jag sjuk eller...?
Vi hade i alla fall väldigt trevligt, sånär som på att #1 inte kunde vara med. Mådde inte bra :-(
 
måndag 14/11
 
Fick finfin hjälp med fötterna på morgonen.
Huuuur skönt som helst.
Olika ärenden på eftermiddagen.
Känslan lite bättre, men inte helt ok => ingen reservträning idag, väntar till ordinarie tisdag.
Igår upptäckte jag ett blåmärke på tummen?!
Hur i hela friden har jag fått den?
Kan inte påstå att det hänt något och jag har inte ont heller. Veckan fortsätter med lite olika uppdrag mest varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0